Header Ads

[突發] Rainbow 新地址 (追加親身視察感想)




終於開返了!香港唯一熊熊、肥人集中地的Rainbow Sauna終於完成同區搬舖大計,新地址為香港油麻地彌敦道482、482A、484號鴻星大廈1樓,而且已於10月10日投入服務,阿守仲未上過去留低腳毛,暫時都寫唔到D乜。查詢電話:23856652



15/10/2012更新


終於有時間上去新 Rainbow 睇睇環境啦!無錯,熊熊肥肥返晒黎,而且仲見到有幾個都係高質素熊族(大眼、靚仔、肌肉、留鬚)撐場,然後行左半個鐘,整體感覺:幾失望。

畀錢都係Do八達通,入到去就係 Locker 換衫的地方,亦都係處於成間舖的正中央,南邊入口、北邊沖涼房、西邊黑房、東邊休息室,好似旺角咁四通八達,偏偏地方超細,一個人換衫時,條通道就冇位畀其他人經過,搞到大塞車。

沖涼房裝上 Disco 燈,好迷幻,又有乾濕蒸,水力都夠猛,同一時間有四個人沖身都夠力,不過熱水可能唔夠咁多人用,時凍時熱。

再來就係黑房迷宮,雖然有成差唔多十間房,但迷宮又係好窄,都算啦,較不滿的地方是好多牆身都有尖角突左出黎,行快少少都好易撞親,加返塊軟墊會比較安全。

BTW,由於之前有三層樓成萬呎,搬左之後應該得返二千呎左右,對比真係好強烈,之但係又睇得出老細想保留舊舖的特色,乜都塞晒間新舖度,所以搞到好細好逼。不過阿守覺得,搞 Sauna 重點係 Market 定得好唔好,專做肥熊生意唔會蝕既,反而搬左之後,甩走晒舊店D虫虫,都已經成功左一半!


2 則留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.