Header Ads

夜闖 [上海浴足] 新店



上海浴室上環新店終於開張,阿守早排有時間就上去拜訪,睇下新環境係點。地址就在上環地鐵站地面,一出就到,非常方便,只是大廈入口較暗沉,相比之前尖沙咀和天后來說,是低檔了一點。


可是,當入到舖頭之後,發現是完全另一個世界,雖然沒有了天后的超大空間,但找回尖沙咀店的人情味格調(因為店舖變細了,縮減人與人之間的距離,感覺上比較親切!),暖色調亦令人感覺舒服,相當不錯。

同樣是 10 間按摩房,仲有一間房同 Eden Spa 一樣係雙人房,按摩床一樣是又大又軟,阿守那天上去時,都見到唔少客人進進出出,真係幾旺場。按摩師傅仲同阿守講,搬左之後返工方便好多,仲唔洗同D師奶學生爭 Lift 搭!

全店唯一較可惜的地方,就是沖涼區只有 3.5 格(有上過去沖涼就知道何謂半格),而且每一格都較以前細很多,水力也沒以前的猛,如果有得改,希望改到啦!


Shanghai Onsen (88分)
電話:2375 3861
地址:香港上環德輔道中 267-275 龍記大廈 11 樓全層
網站:http://203.86.167.150/ShanghaiOnsen/
短評:全香港最著名最歷史悠久同志骨場,上環新店裝修豪華,房間又多,而且有少見的擦背和批腳等服務,只是進房前要到公眾浴室洗澡,同時亦有乾濕蒸房和擦背房,而按摩價錢亦是全港最貴。
分數:環境(5/5)交通(4.5/5)師傅(4.5/5)接待(4.5/5)價錢(3.5/5)=22/25

1 則留言

Unknown 提到...

阿守哥哥有無推介的師父?
師父AROUND咩年紀?

So Gay HK. 技術提供:Blogger.