Header Ads

「桑拿見工事件」之我見




早前在 Toiletwall 上見到有人話去過某桑拿見工,卻被職員留下姓名和聯絡資料之後,就打發佢扯,好似好冇誠意咁!其實阿守覺得:好正常!職場就係咁啦,份工係 Receptionist,你話歧視都係咁講,年青和出眾的外表真係佔幾重的分數。

由於工作能力冇可能係見工睇得出,所以假設大家都係差唔多,而任何人都鍾意高質素,有靚仔坐門口,客人進出都會開開心心,仲可能會畀到個性幻想D客,未入場就先興奮!仲可以加唔少印象分。

如果請著個相貌平庸,就算唔趕客(工作而已),卻沒有靚仔的「特殊效果」。你係老細,你想請邊個?

中環麥當勞D員工,平均都靚過元朗麥當勞員工啦!

現實就係咁殘酷!

尤其以外形行先的 Member 世界更嚴重。

老細見到你唔岩份工既,明知一定唔會請你,唔通仲花 15 分鐘時間查你家宅咩?事實上,呢個做法對雙方都有益處,唔通你覺得你花 15 分鐘就可以令到佢回心轉意?

人地係開舖頭,唔係開善堂丫!

有留意的話,Double、Alexander、Big Top 或者 My Way 的 Receptionist 有D都幾好樣,阿守唔信佢地未揀過囉!

By the way,肯叫你留 Contact 算人道架啦,N年前阿守畢業之後 Walkin 去「巴喉士」見工,明明舖面仲貼住張大大既 A3 紙請人,仲列晒成串職位,點知負責人同阿守講已經請晒人,阿守連介紹自己叫咩名都未講,呢D又算係點呢?

有返咁上下社會經驗都知道,世界上唔會有公平既存在,正如大家係一間公司做野,頂頭上司人工一定高過你,不過工作能力又唔一定比你叻,點解?好多原因,外形、際遇、年資、識得擦鞋等等。

你可以怨,但反對無效。

因此,請平息怒火吧!桑拿佢地請人有佢地既準則,係佢地既事,你嘈都冇用。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.