Header Ads

[蘋果日報] 黃耀明勇敢出櫃「我係基佬」


黃耀明出櫃了!即將 50歲的明哥活躍樂壇 20多年,從未隱瞞其性向,但也從未承認同性戀者身份,明哥前晚在紅館舞台上勇敢踏出一步,對住過萬觀眾發表同志宣言:「我係一個同性戀者,我係一個基佬,我係鍾意男人。」明哥當真光明磊落。

今年 6月踏入 50歲的黃耀明出道至今從未隱瞞性向,其歌曲一直充斥着同性戀意識,加上不時被拍到與外籍同性密友約會,同志身份十分明顯,不過明哥卻從未認自己是同性戀。

近日明哥和劉以達為慶祝達明一派組成 25周年,在紅館舉行一連四場「達明一派兜兜轉轉演演唱唱會」,前晚尾場演出,明哥的外籍同性密友亦在場。

「我係鍾意男人」

前晚明哥穿上黑色禮服及陽具帽獻唱充滿同志色彩的《禁色》,當演繹完畢後,明哥除掉帽子,說出心底話:「第一晚完咗演唱會後有人問我係唔係同志,由 88年我借陳少琪支筆寫咗《禁色》, 89年借周耀輝支筆寫《忘記他是她》,我從來冇隱瞞過我身份,不過既然大家咁想知,我想一次同大家講,我唔係同志,但係同性戀者,我係一個基佬,希望其他同性戀人、其他基佬,佢哋唔需要好似《禁色》入面嘅歌詞咁『讓我就此消失這晚風雨內,可再生在某夢幻年代』。」

明哥前晚出櫃,在舞台上公開承認同性戀身份,他更以基佬來形容自己,基佬一般人都會覺得帶有貶意,但明哥卻在個唱中多次以基佬形容自己,可見他以基佬自豪,他說:「依家係 21世紀,唔需要夢想有日去愛一個人需要你去批准,唔需要大家再猜,你係同志定唔係同志,我係一個同性戀者,我係 gay、基佬,我係鍾意男人,唔好意思傳媒我會掃你哋興,我跟住會再唱 25年歌,以後唔好再問我呢個話題。」

前晚緊接明哥出場的劉以達,大讚明哥出櫃宣言十分感動,他抵死說:「其實我都好愛明哥。」達明介紹來自內地的樂手時,明哥亦無懼敏感話題指着對方說:「你就係我哋所講嘅蝗蟲,我哋係走狗,不過唔緊要,走狗同蝗蟲可以做朋友。」

暫未計劃結婚

完騷後,達明出席慶功宴,對於終於說出性向是否令他如釋重負,明哥說:「我係乜人大家都知,喺內地唔會唔講,內地好多人都係呢啲人,唔講得唔睇得,個國家會退步得好緊要。」問明哥是否也有結婚計劃?

他說:「暫時唔會,香港冇,但外國可以,不過可以喺香港爭取權益,講咗咁多年,社會都係用有色眼鏡去睇,年輕一代唔敢講畀家人知,仍偷偷摸摸,香港價值觀越來越窄,好恐怖。」

採訪:王連連
攝影:仇志德

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.