Header Ads

假相鑑定速成班:腹肌篇


假相之中,以六舊腹肌最難辨認,因為好多相都係「原有腹肌再加工」,唔算係假得晒,內文會詳細解釋,之不過,假的腹肌卻可以荒謬到無倫,由換皮、畫皮、到假坑紋都有,強國人民的創意同厚臉皮程度真係唔到你唔服

以下四點就係阿守歸納出假腹肌的手法,希望有助一眾「腹肌控」的朋友明辨是非。


一、打燈激凸

事實上,唔排除有鴨仔真係絕地練成六舊腹肌,佢地影相前都會做大量 Sit Up,操返D腹肌明顯少少,再「查」太陽油,然後影相時用閃光燈從上而下影,腹肌自然明顯好多,不過真人除衫之後,只會見到少少,甚至冇。雖然呢D唔係假,但都有少少造作成份。


二、加深坑紋

呢D有六舊腹肌的鴨仔,可能有執相佬嫌腹肌唔夠明顯,所以就用 Photoshop 推高對比度,令到D坑紋更深更突出,營造出更健壯效果,而好明顯佢地唔知道「畫蛇添足」呢個四字成語點解囉!

以下圖為例,左邊係原相,而右邊就係阿守集中部位推高對比度,係唔係明顯好多、起晒角咁呢?當然啦,阿守仍然有少少美感,唔會太過火,膚色會比較一致,唔會搞到大家冇 Mood 既。



三、移花接木

真正有腹肌的鴨仔,市面上少之有少,絕大部份都係平平無奇,嚴重的更是大肥佬一名,因此執相佬都會將其他有腹肌的男人,成舊腹肌移過去,醒目少少的就會再調整膚色,或者整濛邊緣位,搞到好疑幻似真咁,之不過好多時手功太馬虎,穿晒崩。

人體肌肉結構係一條接一條,唔會突然間冒出黎,就好似紅圈咁,明顯的腹肌隔離又點會冇其他肌肉支撐呢?至少唔會平滑到咁囉!另外,阿守揀呢張相既原因係佢打斜企,而腹肌一定會變形,點知那六件郁都唔郁,仲排排坐一齊跟住打斜,阿守只係見到古天樂打 Botox 打到變蠟像人,估唔到依家仲有蠟像腹肌。



講真個句,相中鴨仔(如果是真人)其實係靚仔一名,眉清目秀,一定有客,點解要做D咁既野趕客呢?




四、噴槍上色

而最嚇死人、見到都啞口無言的就係用噴槍上色,阿守以為D搞 Design 既人先會用噴槍,將件藝術品整到鬼火咁靚,原來腹肌都可以咁做,求其畫兩條橫線同一條直線「鬼畫符」就叫六舊腹肌,畢加索都要寫個服字俾你。唔該,冇心做就唔好擺係度獻世啦!

事實上,阿守並唔係怪D鴨仔拎呢D低級假相出黎獻世,佢地都係所托非人。之不過,阿守都會還你清白,盡力幫你還原啦!某程度上,阿守寧願你 Key 另一個人的腹肌,總好過就咁畫上去......


小結:記住,腹肌唔係你既主菜!

其實,睇多D四仔,留意多D腹肌既表現,最重要係睇膚色一唔一致,陰影位自唔自然,光源同其他部份配唔配合,真定假唔係好難分。

之不過,阿守身邊有唔少朋友都話,佢地依家叫鴨仔已經唔會睇有冇腹肌,一來,佢地已經徹底放棄尋求真相,二來,腹肌對佢地黎講只係飯後甜品,下面條JJ先至係主菜,係咪?

2 則留言

匿名 提到...

很喜歡新的版面~

努力!

Unknown 提到...

謝謝, 多謝支持~

So Gay HK. 技術提供:Blogger.