Header Ads

假相鑑定速成班:臉孔篇

鴨仔假相成行成市,講真,睇到阿守冇晒心機,叫鴨的心情都冇埋,當然連一年前的《假相鑑定速成班》都唔想繼續寫!不過事隔一年,突然覺得做事都要有始有終,最後「的」起心肝完成埋餘下幾篇。現打頭炮的是臉孔篇。

女大十八變,這年代「仔」大十八變又何需大驚小怪,唔係講緊林峰整容呢D舊 News,而係班大陸鴨仔花幾百蚊人仔,就可以將自己影的相片,由醜鴨變金雞。


講真,用 Photoshop 執樣,年齡至少後生十年,仲皮光肉滑兼彈口,唔洗花大錢去整容,或者美容,呃飯食都容易D。

點破解好?就請先了解人家執樣三招,然後就見招拆招。


一、捽走年齡痕跡


通常真人相片的「缺點」都係眼袋、黑眼圈、油脂、黑頭同埋臉上的暗瘡痕,如果有返咁上下年紀,嘴角仲有法令紋,呢D野用 Photoshop 一捽就甩,非常簡單。

基本上,現時每一張相例牌都係咁捽,擺明屈機架啦!不過執相人功力參差,衰個D會執到成個橡膠人咁,不過應該都認到輪廓既,最多出來見面打5折啦!

呢張圖係阿守用大約五分鐘改圖的,只係將眼袋同塊臉捽到平平滑滑,仲幫佢打 Botox 瘦臉針,同埋縮走個大肚腩,即時後生成廿年,由老 Bear 變索 Bear。



二、五官隨意變化

有時候,如果對眼移少少位、鼻又低少少、口又細小小,可能就會令一個醜男變帥哥,現實有整容醫生幫人,電腦就有PS高手,不過都算係大工程,阿守好少見到有掛牌相咁做。都係個句,呢招真係防不勝防,不過佢點執都叫係「建基」於某一個人的臉孔,見面時打個5即可。

呢張圖,阿守用了大約十五分鐘左右整的,都係集中在臉部,變直豬膽鼻,削平臉頰,整細M字嘴,仲識勾嘴笑添,即時變成可人兒。

三、直接改頭換臉

而最仆街、最難頂、最唔尊重 Member 的,就係直接改頭換臉,即係 Key 頭,或者成塊「臉皮」貼上去,如果有荷里活級數的、做到完美無暇就算了,最斃就係功力完全未到家,見到呢D「傑作」真係好攞命囉!

阿守冇呢個天份,亦都冇心情、時間去研究同示範,畀D例子大家參巧就算!總而言之,有冇 Key 頭,只需要留意「光源」、「膚色」、「雜訊」同埋「邊緣」,唔係太難。而大家每天生活,出出入入都會見到很多「完整的人」,回頭睇返呢D相,應該一眼就知道有唔妥,請多用 Common Sense 吧!

首先出場的是他,好明顯髮光位已經出賣左佢,再加上臉頰又捽到濛晒,下巴陰影又唔平均,擺明係 Key 頭上去,而且「修邊」卻十分馬虎,搞到佢成隻馬騮精咁。此外,阿守好耐之前在某場合見過佢,當然一睇知Key頭啦!

第二位的執相功力不錯,佢好聰明,識得用白地 Key 相,再無縫「駁頭」,可惜有犯錯就一定留下証據,至少臉孔同身體的膚色已經完全係兩回事,而且大紅圈指出接駁位非常不自然,小紅圈更是退地不夠仔細,又是失敗之作。

幼稚園作品,不知所謂。膚色不對,光源亦不對,最離譜係副黑超假到反艇,另外,個頭邊緣位好多雜訊,擺明係執到飛起,正常相邊緣位點會咁多?簡直係侮辱人類既智慧。

其實呢張相 Key 得幾靚架啦,只係光源出賣左你,明明閃光燈在左邊射向你,呢個影都係幅牆度,你後面又點會有光返轉頭呢?當自己係佛光初現?而且成個頭的邊緣位都有好多雜訊,又係假!事實上,阿守幾年前都叫過佢,佢真人係高大又大隻,只係冇咁大胸,身體又冇咁厚咁解,點解入左魔道呢!


後話:其實以前張張相都係真...

講咁多假野,真係好負面,而且冇對比又點會公平?嗱!呢張就絕對正貨,當年佢南下香港搵食,唔係靠靚仔,而係靠肌肉,不過相就真係貨真價實!真人都係相差不多,八成相似,而且相片放大後想搵破綻同幾粒雜訊都好難。順便講句,以前佢每次落黎,阿守都幫襯佢,近呢兩年都唔見佢,可能退左休都未定,唉!



沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.