Header Ads

[蘋果日報] 嫌棄泳褲港男 無綫擬選紀律英雄



無線係2005年起舉辦「香港先生」,到去年為止已連續搞咗七年,個選舉一直都大受女性歡迎,泳褲環節亦令唔少女性非常期待,不過有傳今年無綫決定暫停搞香港先生一年,噚日無綫製作總監余詠珊接受電台訪問時就承認呢件事。



余詠珊話,今次決定停辦一年係想諗清楚香港先生未來嘅方向:「咁多年都做到社會好多反應,唔知今年做高啲定低啲好,令佢更加爆炸同富娛樂性定係高雅啲嘅感覺。」


消防員最型

余詠珊又話做有關男人嘅節目其實唔簡單,如果搵唔到個平衡點,咁就會做得唔好睇。原來余詠珊過檔到無綫冇耐就決定暫停搞香港先生一年,反而佢想搞競選紀律部隊先生,佢話:「都會幾英雄故事,有次我同紀律部隊傾開,佢哋以為我講笑,但我用人格擔保,選完市民會更加愛紀律部隊,人哋唔明我講乜亦唔信我,但我覺得男人最型係消防員,所以一直都會游說佢哋。」

另外,余詠珊話今年無線會搞個大型嘅台前幕後招募活動,對於王維基都打算搞訓練班,余詠珊話各有各做:「我強項係訓練新人,自己仔女滿天下,未知會唔會叫有線主播,總之心理壓力好大, TVB亦都有我訓練出黎嘅人,可以搵都會搵。」

阿守話:其實如果有D質素高的港男,搞乜都好好睇,最慘係每況愈下,愈來愈騎呢,高雅都變核突啦,唔諗D「娛樂性」點會有收視,所以咪搞成咁囉!阿守完全明白,冇高質素的,唔搞好過。如果有紀律部隊,仲要係警察就正囉!*.*


沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.