Header Ads

圍基告密(五)靚仔墮落記


聽班姨媽姑姐講,佢地圍內有個 Friend,暫且叫 H 君,後生大隻又靚仔,日頭有份萬零蚊一個月的寫字樓工,都叫收入穩定。

誤交損友變「驚慌鳥」

點知半年前 H 君有次去 Home Party 誤交損友,有朋友在開波砌之前拎一粒糖畀 H 君食,話會好正好持久,H 君為免掃興,一時心軟下就食左粒糖玩,點知又真係可以玩得比平時癲好多,從此就玩上癮,玩之前都會食一粒,唔知頭唔知路的 H 君男友仲讚佢勁左好多。

點知 H 君愈食愈上癒,最近仲學埋溜冰,前幾日姨媽姑姐係尖沙咀街頭撞到佢,發現佢變化好大,皮黃骨瘦,臉容枯萎,同姨媽姑姐寒暄時,仲成日「傻強」上身,覺得有差人跟緊佢咁。

傾計時仲覺得佢語無倫次,例如 H 君同姨媽姑姐講:「呢排好搵啦,早幾日見你又有新車喎!」事實上姨媽姑姐連車牌都無。

姨媽姑姐話自己冇車,佢就打蛇隨棍上話:「咁你去邊丫,會唔會飛的?我約左人係中環等,一齊丫。」當時姨媽姑姐已經話自己唔會去中環,點知 H 君就死纏爛打跟住成條街,實在係好奇怪。

冇人敢埋身 隨時斷六親

事後再聽朋友講,原來 H 君當時已經食上癮,食到日頭份糧已經支撐唔到佢買毒的錢,要去到幫人走貨撲水的地步。

原來 H 君真係食到出賣朋友

H 君唔夠膽自己一個走貨,賤格到搵身邊「朋友」壯膽,如果的士被交警截查,就真係水洗都唔清,累街坊死仆街咪係呢D人囉!

後來 H 君更向男朋友度水,男友累勸不成就分手收場, H 君到最後更因為食到癲癲傻傻,連日頭份工都冇埋,依家更係失去聯絡,不知所蹤。

阿守奉勸大家,如果身邊有朋友係有吸毒習慣,又發現佢行為開始有D失控,就真係要小心D,唔好行近咁多,分分鐘佢身上有包粉,畀警察周到就麻Q煩!

吸毒,千祈唔好制。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.