Header Ads

直仔按摩之隨想


感謝網友分享

最近有位網友分享了他到尖沙咀某兩間骨場的感受,原文如下:

「我系守兄BLOG既FANS,你介召既我都有去試下。放工上去V店,老細好好人,入去系有D賓致如歸既感覺,flip flop系member最愛既A&F。房間我覺得都算寬鬆。


叫左你介紹既R,的確大隻但按模technique就不敢工維,我一心想出骨火點之就變左周身骨火。按完單刀接入問要吾要特別服務,我又反而覺得有少少尷尬,我er...左一陣都無就問我平時比幾多小費,華,即克下半旗啦。感覺條仔系直既,比完TIPS,4萬口面出房。3.5/10

相比E店既V仔/ B仔/K仔手法一流友善,亦無當面問比幾多小費,我會比得鬆手D。就小費問題,我覺得一系一入房講明要特別servicesc就要幾多小費,均真D,吾好做到一半先問。」

唔好幻想直仔好好玩

講起直仔,阿守發現香港的 Member 骨場真係有直仔的蹤影,之不過唔好寄望佢地可以畀到好多貼心的服務出黎!

無錯,一般按摩、打飛機、做 Body、1069 都得,應該都可以滿足唔少 Member,阿守卻覺得只係流於表面。

大家撫心自問,男 Member 對女人上面對波或者下面塊田有冇興趣?會唔會有性趣去望、去摸、去聞?極端的甚至掂都唔想掂女人的身體任何部份,更可能會嘔!

強迫 Member 去搞D女人,點好都有限度。

正如D直仔咁,叫佢地摸男人,幫個陌生男人打飛機,根本冇可能投入到!如果調返轉頭搞直仔的話,無論係 10 定係 69,雖然佢可能係生理上會硬到,但唔會有交流,又點會玩得開心?

有冇心,一定 Feel 到的。

阿守奉勸大家,雖然直仔畀到的服務佢地會做到足,亦都會開心,但千祈唔好幻想直仔係好好玩,包你後悔。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.