Header Ads

圍基告密(四)毛巾陷阱


阿守曾經幫襯過一個由大場轉為私按的按摩師傅 B,同佢傾開計,問佢點解會選用白色毛巾做按摩,而唔用深色毛巾呢?因為阿守覺得深色毛巾應該又靚又耐用,又不易染上污漬。然後,B 師傅告訴阿守一些勁恐怖的事實。


有色毛巾會反轉再用

B 師傅話:「我之前做過幾間場,佢地有D會托洗衣公司洗毛巾,有磅計同逐條計,一個月下來都要花三至四千蚊左右,其實都幾貴,所以有D老細為左節省開支,會將用過的毛巾反轉『循環再用』。

由於白色毛巾一眼睇晒,太污糟的冇可能再隱藏得到,所以通常都唔敢咁做。又有顏色的毛巾,則比較容易隱藏污垢,有時候會沾上精液、體液、血液或汗液,在昏暗的環境下實在很難察覺。」

由於手掌係按摩師傅的搵食工具,亦都係最常接觸毛巾的地方, B 師傅自言真係接受唔到,老細又唔理,所以不得不盡快離開。後來 B 師傅自己出來做私按,就堅持一定要用白色毛巾,向客人表示乾淨。

毛巾要靚在於衛生

此外,阿守亦知道有顏色的毛巾要經過多重漂染工序,其化學物質有可能會令部份客人引起皮膚敏感,白色毛巾就少好多呢D問題。

講真,阿守自己心諗,當身上鋪上一塊有「陳年精」同埋「陳年汗」的毛巾......諗起都覺得核突。

B 師傅教識左阿守,毛巾真正的靚不在顏色,而是衛生。

以後一定會去有白色毛巾的骨場了。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.