Header Ads

圍基告密(二)Sauna Take 野係潮流


話 Sauna 入面群魔亂舞,日日都大亂鬥咁,其實都唔算係誇大。最近阿守識到一班「姨媽姑姐」老前輩,同佢地摸酒杯底實在聽到唔少野。

做愛靠毒品

係人都知道,絕大部份的男人都係鹹濕,咁好自然,男同志的世界就係色慾都市,有性先至有愛,冇性就唔會 Keep 得長久,可悲,卻現實。

因此,當兩個男人鹹鹹濕濕做愛的時候,個個都想有好表現,1仔條J要又長又硬又持久,0仔個窿要耐插,仲要長期保持住興奮狀態,用淫叫聲助興。

講真,正常人有幾多個得?因此好多 Member 都靠藥物去 Keep 住個狀態。

藥物有好多種,十年前就興玩 Poppers、來佬貨E仔同偉哥,五年前轉玩本地E仔溝偉哥,而在新興  Member 的圈子內,已經去到個個都要溜「冰」了。

因此,Member 世界就係性慾世界,而性亦都充斥著毒品。

Sauna 多奇人異士

據阿守所知,依家去親 Sauna 玩的 Member,十個入面至少有四個都會食藥,就連一些 Sauna 老細都食住玩,下面班客仲唔「無皇管」咩?

如果大家去到 Sauna,就可以見識呢班食晒藥、上晒車的 Member,例如會見到有人用條索帶綁住自己碌扯緊旗的J四圍走,瞳孔放大,呆呆滯滯,任搞唔嬲咁;又或者會遇到同「對手」搞到興烚烚時,突然彈起身鬧你仆街杏加橙,然後一支箭就走左;甚至有人可以做愛的時候,同時又眼淚鼻涕一齊流,再喊晒口咁狂叫。

更嚴重的是,一路做愛,D屎屎尿尿就一路流,臭撚死人咩!

阿守估計佢地自己做緊乜都唔知,完完全全扭曲了性愛的目的,毒品真係為禍不淺。

毒品係好很貴

據姨媽姑姐講,現在去一次溜冰要成千蚊;飲咖啡要七百五;食一粒糖就要百零蚊;就連偉仔V都要一百蚊左右,日日食日日玩的話,試問普通打工仔點負擔得到?

因此,阿守絕對唔贊成大家去吸毒

如果係為了做愛助興而食一D簡單少少的,都情有可原。之不過,如果係為了食而食,心態已經完全唔同,咁樣只會愈食愈多,愈食愈勁,最後就會變成病態道友,冇得救,冇得原諒。

慎之。

1 則留言

Arthur 提到...

十分贊同,不要吸毒或用RUSH ^_^

So Gay HK. 技術提供:Blogger.