Header Ads

[蘋果日報] 真係爆大鑊

前排 FM Homme 泰仔場剛剛出事,個個黑工泰仔已經嚇到面青口唇白,阿守仲話,如果畀傳媒朋友知道就好麻煩,點知轉個頭今日《蘋果日報》真係爆大鑊,講大陸成日有好多鴨仔(強國鵝)來港搵食,仲係 Gayhk 賣廣告,足足有百幾條 Banner,又露胸又露J,仿如網上人肉超市,更有記者親身放蛇,有相又有片睇,可觀性甚高。

不過,阿守覺得篇報導仲差少少,就係D鴨仔掛牌的相,十張有九張都假,造假手法層出不窮,呃香港人辛苦錢,之後仲教埋讀者分清真與假就更加全面。

逾百廣告推銷 包括退役軍人大學生 「自由鵝」來港賣淫潮
慈祥老爸 性向突然改變
陽光少年 儲錢開時裝店

單新聞登o左出黎之後,阿守不其然有好多諗法,陰謀論咁講,大陸仔來香港做黑工鴨都已經幾年,點解到依家先會有報紙揭發?

好自然咁諗,實係有人佈串,而佈串則要有動機。

阿守就認為,假設:大陸鴨仔畀人拉晒,直接得益者當然就係本地鴨仔,又或者本地骨場;而另一方面,如果 Gayhk 係因為呢件事而惹上官非,繼而關站的話,咁個D「亞視台」,好似呢間咁,就會全盤接收晒龐大的鴨仔廣告同埋本地骨場、桑拿等廣告收益,利潤可說是非常巨大而吸引。

如果話有人會貪圖呢D巨大利益,而去做D損人利己的事,其實並唔係冇可能既。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.