Header Ads

圍基告密(一)前言

阿守平時除了鍾意去按摩之外,好多時候都會蒲 Sauna 的,因為有時候都想「過手癮」去摸男人。

去骨場係按摩,有人服侍,阿守最多都係摸下摸下,唔會太過份,可惜到喉唔到肺;叫鴨又太貴,一次成千蚊落樓,唔可以玩得好多次;更加唔想去酒吧,成身酒味又會暈暈地;Sauna 就係最好發洩自己獸性的地方,搵到個你情我願的對手,任玩任搓,任插任叫,都只係一百蚊左右,合乎經濟效益。

去Sauna係搵食 唔係揀老公

Gayhk.com 有好多 Sauna 廣告,而 TT1069 亦都有好多用家評語,阿守都不多介紹。只係阿守比較鍾意去 Alexander、Double 同埋 My Way,貪佢地人多易搵食。

而最重要的是阿守要求不會太高,只要唔係爛口爛臉(其實黑媽媽又點睇得清楚?),有少少肌肉,唔好肥到隻豬咁,加上大家又有互動的話,就已經玩得了。另外,阿守都會要求入黑房搞,係迷宮走廊搞太 Wild 了,唔係咁接受到。

阿守見識過好多人扮高竇,行行企企又一晚,真係浪費時間!

阿守去 Sauna 的心態就是搵食,唔係搵老公老婆,滿足到淫慾就夠了。左揀右揀,唔會有好結果,你揀人,其實人地都揀緊你咋!

九龍旺 港島霉

有心人應該都會發現,九龍區的 Sauna 特別旺場,而香港區的 Sauna 就愈做愈霉,真係唔知點解,前年有間曾在灣仔區開過叫 Gemini 的 Sauna,又豪裝又海景,都係撐不過一年就摺埋,唔通真係風水問題?

勉強解釋的話,就是九龍新界區加埋的 Member 人數遠比港島區多,假設大家都不願意過海,九龍區 Sauna 的人當然比較多,人氣高自然愈做旺。

再者,港島區的人消費能力強,自持身價高,要出火玩 1069 之嘛,寧願去酒吧釣靚仔、去骨場搵骨仔,甚至上網叫鴨仔都得,總好過去 Sauna 大亂鬥咁淫亂。

4 則留言

smwu 提到...

請問喺sauna點樣分辨對方係1定0或者10?

Unknown 提到...

其實好難分,尤其是現在流行「Man零妖一」,愈Man的可能好零,愈妖的又可能係一,真係分辨唔到,只有自己親身去試。

oligo 提到...

你直接用手指捅他後面,願意的就是0,

把你撥開不願意的就是1,要不然就是他不喜歡你,咁簡單。

oligo 提到...

這個圈子有鬍子阿姨,大屌姐姐,穿高跟鞋屌一號,會幹人的姐姐,很難從外表看出來的。

So Gay HK. 技術提供:Blogger.