Header Ads

多啦屋 A+ 按摩師 Don

早就聽聞位於灣仔區的私按阿 Don 技術超好,經網友極力推薦下,早前終於去拜會這位超愛「多拉A夢」的 Fans 了。一出 A3 地鐵站轉個彎就到,就在 Halo Thai Massage 對面,交通相當方便。

普裝卻精緻

上到去好好招呼,環境很家居 Feel,有多個間格,大廳、浴室、等候室、兩間按摩室等,也有 Locker 擺放私人物品,只是尷尬處是在大廳換衫,如果有其他人在場可是會臉紅的!

說實話,雖然環境只是由「一個家」改裝過來,牆身亦有點黃舊,但細看下很多擺設花了不少心思。

以多拉A夢為題,四周貼滿卡通貼紙,還有很多精緻的擺設和乾淨的用品,令阿守感覺得出 Don 是用真心來「做好呢份工」!

阿守去過好幾間私人按摩,除全新裝修之外,沒有一間舊裝的地方感到漂亮,只有 Don 的精緻和細心讓阿守另眼相看。

A+ 級按摩功夫

沖完涼就入房按摩,Don 力道好夠,認穴位又準,由頭到腳都給按過幾遍,非常全面,推油夠力水,亦十分舒服和溫暖,果然係資深大師級。

若要挑剔的話,阿守是嫌節奏太 Rush,卻不是趕收工那一種,而是希望在有限時間內,施展出混身解數去按摩全身,其花式之多,功力之深,實是 A+ 級數,只是阿守是喜歡慢慢嘆之人,下次再來可能要求按兩個鐘了。

Don 是屬於小熊級,胖胖的,就阿守的個人感覺,說不上是可愛,不過態度絕對很誠懇。雖然阿守不好胖熊,但不得不寫幾百字大讚他的按摩功夫!你係得既!

有加價空間

有件事,阿守覺得奇怪,就是為何 Don 標價 $348 呢?因為全港 Member 私按一般都是收 $300、$320、$350 和 $400,全都是齊頭,差兩蚊就真的只此一家。

首先,阿守自然知道「平兩蚊」變「平十蚊」的心理利益影響,可是,對私按這個市場來說,$350 同 $348 其實分別不大。

從經濟學上來看,私按的 Market 實在太小了,小得讓客人只有不多於十個選擇,而 Don 師傅那小 Bear Bear Style 和 A+ 級按摩技術,更是全港獨家,變相令客人幫襯次數固定,學術一點來說就是 Lower Price Elasticity of Demand,不會因價錢提高一丁點而令客人不再幫襯。

反而骨場市場較私按大,價錢郁少少,影響亦較大,而且骨場的客量也較私按多,兩蚊賺埋賺埋的數目,一個月下來應該很可觀,就連去銀行唱兩蚊和即場找錢時間的「機會成本」也比私按高得多。

尷尬問題

再者,由於按摩和收錢都是師傅自己一個包辦,畀錢個陣可能會令到有部份客人會覺得尷尬,尷尬在畀幾多 TIPS 好呢?在中國人的面子文化影響下,覺得畀多 TIPS 又怕蝕底,畀少 TIPS 又怕瘀,唔畀既又唔知師傅會唔會黑臉。

依家仲加埋「平兩蚊變平十蚊」的心理差價影響,情況仲複雜。呢兩蚊,亦都會令客人覺得師傅好似貪埋呢D小便宜咁,真係幾肉酸小家。個體戶私按,很著重師傅本身質素,印象分扣減,直接影響到個人名聲,影響力可大可小。

而骨場中間有 Reception 隔一隔,沒有了那個尷尬,兩蚊找錢和 TIPS 也畀得 Free 一點。如果呢個師傅唔得,咪轉另一個囉,反正骨場又唔會冇左呢個客。

普遍 Member 消費力高

另外還有一個更重要的,就是普遍 Member 的支出比直人不多,至少,沒有「下一代」的嚴重負累,因此亦比直人捨得花錢,而且港島區人的消費能力更是全港之冠!區區兩蚊,畀得起。

阿守不是提議提加價幾十蚊,只是提高至齊頭而已,私按講求「快靚正」,方便人也方便自己,同時光明正大地提高總收入,大方得體,何樂而不為。


多啦屋 Don
價錢:$348@90分鐘
電話:3489 9409
地址:灣仔區
網址:http://203.86.167.152/ads/DoraHouse

7 則留言

Unknown 提到...

請問, Don師傅有冇happy ending?

Unknown 提到...

當時他沒有主動, 是我要求的.

Unknown 提到...

原來如此, 有冇多付Don師傅額外嘅tips? 定係按摩費用已包括呢? 咁當你要求時,Don師傅係咪好樂意, 定係不太想呢?

Unknown 提到...

我有多付$102。唔好意思,只是工作和飛機餐,阿守feel唔到佢開唔開心。

Watcher 提到...

試過,手法一流,可以一試

Unknown 提到...

請問那個按摩師多大,多重和多高?

Unknown 提到...

大約三十多歲吧

So Gay HK. 技術提供:Blogger.