Header Ads

圍基告密(六)用家變拆家 慘淡收場


阿守曾經認識一個毒品用家 F 君,當年尚是一個廿幾歲小伙子,每次去 Party 玩都會食。後來上晒癒,愈食愈多,錢亦燒得愈多,某一天,突然醒覺「冇理由畀錢人賺」,於是乎就開始當起拆家起來。

高質素生意

當拆家,首先就要識搵窿路入貨,F 君做用家好耐,同好多拆家都熟,大概就知道點向上線拎貨。

幾年前有睇新聞,那時販賣毒品的人為減低成本,唔多唔少都溝其他雜質,好似混入玻璃或必利痛磨成的粉,甚至直接溝石灰粉,所以先會成日出現食死人的新聞,相反,F 君賣貨就講到明不含任何雜質,因此吸引到不少想安安全全玩的客仔!

後來他更夥拍朋友 J 君夾份租了個單位用來擺貨,方便拎去 Sauna 等夜場,仲成為當時 Member 界幾個大拆家之一。

錯信朋友 身敗名裂

點知,J 君貪方便,成日將條鎖匙畀個客 Keep 住,叫佢自己上去拎貨;J 君甚至會叫鴨仔上去個單位,一邊 Take 野一邊玩。冇幾耐,呢個單位好快就揚晒出黎,反毒組知道有竇仲唔踢咩,搜集晒證據之後,某一晚就拉晒所有人,一鋪清袋。

後來睇返,J 君就係自食自果,而 F 君都幾無辜,阿守認識佢係一個極小心既人,從來唔會帶客上去個單位,因為佢話呢D野愈少人知愈好,點知就信錯一個 Take 壞腦的 Partner,搞到身敗名裂。

所以話,千祈唔好掂毒品,亦都要遠離 Take 壞腦的人。

沒有留言

So Gay HK. 技術提供:Blogger.