Header Ads

[蘋果日報] 愛是包容 同志母親望赴愛兒婚禮



社會未完全接納同性戀,父母的意願更成為同志會否「出櫃」的關鍵。阿銘小學時已覺自己是同志,中學看色情網頁亦只對男性有興趣。他的母親得知愛兒性取向後雖感錯愕,但母愛的偉大讓她包容,「佢又唔係殺人放火,我希望第時參加佢嘅婚禮」。

24歲的阿銘有張標緻瓜子臉,「媽咪會同我一齊買護膚品,一齊敷面膜」,母親更會邀請阿銘男友一起逛街,「有時佢兩個仲會夾埋嚟蝦我」。

即使母親知道阿銘與男友發生性行為,亦沒有多言,只提醒做好安全措施,「我好感激媽咪咁錫我,同性戀呢條路喺香港唔易行,係媽咪嘅支持我有勇氣面對困難」。

母親未有嫌棄愛兒「與別不同」,在電話訪問中說︰「十月懷胎,辛苦養大佢,都係想佢開心」。愛兒想在外國結婚,她說一定會作見證人,「第時佢哋領養個仔,我應該會係嫲嫲!」

社區藥物教育輔導會主管黃寶文表示,不少同性戀者不獲家人支持,有男同志慘被母親趕離家,被迫在桑拿浴室過夜,誤交損友服食毒品,更遭性侵犯,他寄望同性戀者家人接納子女的選擇。

記者:袁慧妍


阿守話:呢位「非常媽咪」真係幾勁,除咗接受個女的性取向,仲接受埋佢另一半,一齊行街一齊 Happy,可能係母女之間的相處以真誠溝通,能互相體諒。


講真,香港有幾多個爹地媽咪開通?唔係喊晒口要斬要殺,就係靜靜雞搵醫生「救」你,都咪話唔煩。


阿守身邊有個朋友,佢就用「潛移默化」去改變家人的思想,慢慢讓他們認識兒子的「朋友」、「好友」、「知己」,最後慢慢畀佢地知道有「超友誼關係」,等佢地有晒心理準備,最後找一個平靜的時機,向他們坦白「男友」的存在,然後分析其「安全性」。


當然,首要條件就係家人要夠開明,太固執、大家庭的話,放棄吧!


1 則留言

孤身走我路 提到...

「朋友」、「好友」、「知己」= 分分鐘要等十幾年. 唉!

So Gay HK. 技術提供:Blogger.