Header Ads

年青按摩 vs 經驗按摩



最近都忙於更新 Blog,都好少更新按摩行情,最近試了幾個按摩師傅,有D幾失望,唔按得、唔玩得、唔睇得、又唔識 Serve 客,主要都係初出道兼後生仔,不過亦都有幾個亦都值得介紹。


23 歲肌肉 Kim

早陣子有空去找 Spa Homme 的 Kim,網上介紹係「Young、高大隻、Fit Body、健身教練」,進房後,果然如介紹般係健身大隻型,仲要操到好Fit,濃眉大眼,國字臉,樣子順眼,優點係香港人,講廣東話,傾計都方便D,不過幾 Cool,好少講野。

聽他說只是 Spa Homme 的 Freelance,有 Booking 才回去,他說最近好靜,不想在休息室等巴士咁浪費時間,沒 Booking 時就會爭取時間做 Gym,仲要每天都會去做 Gym、打泰拳和 Boxing,因此操到個 Body 勁 Fit,肌肉亦有硬度,老鼠仔仲大過水晶梨,真係想一啖咬落去。可是他有個大紋身,阿守見到唔多鍾意,不過房間暗暗的倒是沒所謂。

按摩時感覺他有點 Hea,手勢也不算太準確,推油比較「滋游」,並非阿守口味,不過勝在夠力水,亦懂得運用指力、拳頭和掌,有點花樣,也知道重點按摩較累的腰、肩和頭,算是拿回一點分數。

此外,他在 Happy Ending 前較大膽直接,會向阿守開價,時機和價錢亦剛剛好,沒尷尬亦沒反感,不過技巧就很一般,23 歲的他果然經驗淺薄,因此阿守就轉「自由式」玩 Freestyle,他亦相當配合,完事後還剩下十多分鐘,他更主動幫阿守按摩其他部位如頭部和腳部等,沒有欺場,總體來說算是合格多一點。



30+ Jacky 夠經驗

Eden Spa 新來的 Jacky,阿守幾鍾意佢,三十幾歲,唔算後生,不過男人樣得黎幾靚仔,大隻又有D肌肉,胸肌腹肌有齊,十年前既佢去 Sauna 一定有好多觀音兵,佢本人仲好有禮貌,香港人,溝通冇問題。按摩方面好有力,不過熟練程度差一點點,那當然比只做了幾個月的 Kim 好得多。

同佢傾計一陣,得知原來佢六、七年前曾在港島區做過一段時間按摩師,之後轉行冇做,最近以兼職形式回巢,只做夜晚,因此手勢係生疏左少少,佢話呢排會畀老細「補鐘」,好快就會返回當年實力,期待下次再搵你。

Jacky 佢好 Talk 得,而且講野有紋有路,把口仲好「乙水」得人,Happy Ending 仲好正,主動得黎都幾有經驗,不過有時覺得會「猴擒」又「過龍」,好似仲鹹濕過阿守咁,真係幾狂野,喜歡斯文應該不太適合。

Anyway,至少他分得清按摩時按摩,推油時推油,遊戲是遊戲,那兩小時阿守幾開心。


私按年青 Sam

另外,之前亦試了佐敦的私按阿 Sam,阿守的朋友亦推介過,他個子雖小,但外型不差,聽他說有廿幾歲,年青氣息衝擊視線,唔算靚仔卻 Charming,黑黑實實運動型,有禮貌又識講野,成日都笑,用「嘴角含春」來形容佢就最適合不過。而且他是香港人,操純正廣東話,幾好傾,說話幾「瀟灑」,不過阿守唔識欣賞。

阿守冇上去佢個竇,只係叫 Outcall 上黎做按摩,聽朋友說個竇算簡陋一點,不過都五臟俱全。阿 Sam 手勢叫有力,也算正宗,總算可以清到骨火,原來他都有幾年經驗,亦做過幾間本地骨場,難怪好像見慣世面咁。

Happy Ending 都幾就得人,不過有時就覺得左閃右避,綜合來說亦算推介,按摩價錢便宜,不過阿守也會自動畀多D。

點解?廣告唔係話包 Hand Job 咩?講真,大家都係成年人,少少 Tips 當係風度,手鬆少少令師傅感覺開心,下次幫襯時就唔會面阻阻,或者推三推四,做唔到朋友,至少都唔好做敵人,你話係咪?




年青 VS 經驗

阿守突然覺得好多二十出頭的新師傅是差了一點點,跟二十尾或三十頭的師傅相比,就算兩者的按摩手勢差不多,可是前者唔算玩得、唔算主動、唔算識 Serve 客,後者就經驗老到,了解我們 Member 的「需要」,自動波乜都做齊,有時仲會遇到任摸唔嬲,阿守離開時的滿意度明顯高得多,日後仲會回頭搵返你!

講真,作為客人,畀得錢出黎去骨場,梗係想有好的按摩,清一清骨火,而且阿守都預左掟一舊 Tips 出黎,師傅的 Happy Ending 係唔係都要「見得人」呢?至少唔好推三推四,左閃右避,咁做真係好無癮。

如果講明畀「起機價」,阿守摸你揸你,你閃,是阿守錯。

如果講明畀「Body 價」,阿守摸你揸你,你閃,那就是你錯!

你點靚仔大隻都係假。

阿守突然想到,要做同志骨場界的當紅按摩師,唔止要有「4G」:Good Massage、Good Looking、Good Body 和 Gay 之外,仲要識得 Generous(大方),集齊「5G」就真係無敵啦!


題外話:骨場頂手大風吹

最近阿守聽有朋友講,尖沙咀 Obession 在 Banner 廣告話兩個新師傅 Andy 同 Paco 駐場,其實 Andy 就係阿守以前提過在 Poseidon 做的「巨蟒大隻佬」,有段時期更轉名 Dickson,聽說是他頂了 Obession 來做,又花錢去裝修,祝佢生意興隆。

講起頂手,上年初尖沙咀的 Spa Homme 和今年初旺角的密沙通都給原班師傅頂手,前者宣傳上變得積極,後者更變身成了 Ju Massage,而聽說佐敦的 Grotto Spa 和灣仔的 Halo Thai Massage 都想搵人頂。

鬼咩,G 店畀D無良師傅嚇走晒D客,老細又唔好老皮,仲邊有生意丫?而 H 店老細可能見到 FM Homme 的下場,有覺前景太危險,而且聽說D泰仔拆帳好高,55 分帳,唔賺得多,有時仲會畀D「過江龍」泰仔蝦返轉頭,連按摩鐘錢都搶埋(即係客人埋單的錢都拎),仲唔縮沙咩?

最後更聽聞位於天后的上海浴室又準備搬了,下一站:上環!環境同交通,好唔好,真係要搬咗先知!

15 則留言

Unknown 提到...

your posts are really useful. I tried some seefu and they are quite nice !

Unknown 提到...

any chance for us to go together ?? :>

laserboy 提到...

請問什麼叫自由式?

Unknown 提到...

即係、任我嚟。

laserboy 提到...

嘩,咁即係佢幫你時你又幫番佢,包唔包用口咖?
自由式既TIPS又大約幾多?

Unknown 提到...

要睇做乜囉...阿守唔玩1069, 大約400-500左右

laserboy 提到...

那計埋按摩便差不多要$900埋單了?

Unknown 提到...

如果去SPA只係享受按摩+飛機, 大約都要4-500蚊, 如果抱住玩仔的心態, 咁當然要畀多D啦, 而且對方質素唔差的話, 1000蚊落樓真係差唔多...

匿名 提到...

守兄你又覺得呢個呀sam 同之前講個呀豪係唔係直仔呢?

Unknown 提到...

m...唔太清楚...點解咁問呢?

Johnson 提到...

請問阿守你有無聽聞過某一間骨場,個技師入到房後,就除曬衫褲幫個客按摩,又無事先講明要收多幾錢,最後個客埋單要收多三百?我想証實下係唔係!謝謝!

Unknown 提到...

其實呢D野, 可以話日日發生, 又可以話冇呢回事, 因為香港咁多按摩師, 總有害群之馬, 又或者係一D奄尖客人在房內得唔到佢想要既野, 就出房「老屈」, 阿守唔敢話係唔係事實。

不過, 阿守有朋友V就遇過, 港島區某P場的師傅入房後, 條J扯到突出條褲, 然後自動波除晒, 叫客人任摸任玩, 因為佢話自己啪咗粒偉哥, 點知朋友V食完佢之後, 師傅就屈佢幾舊水TIPS, 朋友V唔想鬧大件事, 就唯有畀錢, 唔知你係唔係講呢單?

朋友V講的, 阿守不知真偽, 所以一直都擺出黎講囉. 因為佢份人平時的確幾奄尖...

Johnson 提到...

我聽我朋友講嗰間係尖沙咀S字頭嘅場!

Unknown 提到...

我都遇過有D師父按到中途,突然停晒手,問:要不要body?至少400!簡直劏人唔駛本!

Johnson 提到...

通常body應該係$300左右!多過呢個數,就自己諗下值唔值!

So Gay HK. 技術提供:Blogger.